Havas Media promuje drugi sezon BELFER

Trwa kampania promująca drugi sezon serialu BELFER, oryginalnej produkcji CANAL+. Media do kampanii częściowo zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media. 22 października o godzinie 21:30 startuje drugi sezon najchętniej oglądanego serialu emitowanego na antenie CANAL+, BELFER. Pierwsza część produkcji, emitowana w ubiegłym roku zgromadziła przed telewizorami rekordową widownię, a finał serii oglądało blisko 462 000 widzów. [...]

Czytaj więcej

Havas Media partnerem mediowym LOT-u

  LOT rozstrzygnął konkurs na dom mediowy, wybierając Havas Media Group. Zwycięzca postępowania powołał nową spółkę FullSix Media, która zajmuje się wyłączną obsługą polskiego przewoźnika. FullSix Media zajmuje się planowaniem i zakupem mediów dla LOT w Polsce i na pozostałych 40 rynkach, na których działa polski przewoźnik (m.in. w Niemczech, Francji, Wielkiej Brytanii, USA, Kanadzie, Kazachstanie, Japonii [...]

Czytaj więcej

Inteligentny chatbot dla Peugeot

  Chatbot dedykowany modelowi Peugeot 308 jest pierwszym w Polsce botem w branży motoryzacyjnej. Wykorzystanie inteligentnego narzędzia ma na celu wsparcie długofalowych działań sprzedażowych Peugeot Polska przy użyciu kanału Facebook Messenger. Funkcjonalność chatbota doskonale odpowiada głównemu hasłu kampanii prowadzonej dla nowego Peugeot 308, które brzmi „Spotęgowana Technologia”. Chatbot pełni funkcję doradczą dla użytkowników, a jego wykorzystanie ma na celu  [...]

Czytaj więcej

Hyundai z komunikacją modelu i30 Nowej Generacji

i30 Nowej Generacji to odzwierciedlenie nowej, wybiegającej w przyszłość filozofii projektowania samochodów Hyundai. Precyzyjnie ukształtowana sylwetka, wyrazista linia nadwozia oraz zdecydowane detale tworzą samochód o niezwykłej elegancji. Koreański producent po raz kolejny zdecydował się obrać odważną drogę prowadzenia kampanii stawiając na działania digitalowe, spoty w telewizji oraz komunikację opartą o atrakcyjną ofertę korzyści. Kampania komunikuje model [...]

Czytaj więcej

SocialCuponing: Promo-hunters polują na okazje w stadzie, czyli kolejny dowód, że mobile wspiera sprzedaż w POS

Autor: Tomasz Szulkowski, Head of Mobext, Havas Media Group Polscy konsumenci są bardzo czuli na promocje. Każda sieć handlowa bombarduje permanentną komunikacją o obniżkach cen. Mobile dostarcza narzędzia – na przykład aplikacje mobilne z gazetkami marketów, które ułatwiają surfowanie po ofertach na pieluchy, napoje czy kosmetyki. Poniżej krótkie zestawienie z PBI/Megapanel, które jednoznacznie pokazuje, że ruch mobilny [...]

Czytaj więcej

Bot pomoże wybrać kredyt w Credit Agricole

Credit Agricole uruchomił dla swoich klientów specjalnego chatbota, który pomoże w zbieraniu wniosków kredytowych na platformie Facebook Messenger. Za realizację projektu odpowiadają 18 Havas Warsaw, wyspecjalizowana w innowacyjnej komunikacji marketingowej jednostka Havas Media Group oraz startup Wandlee. Boty coraz śmielej wkraczają w naszą rzeczywistość, a wraz z nowym narzędziem stworzonym dla Credit Agricole będą pomagać również [...]

Czytaj więcej

Czy na pewno wiesz do kogo mówisz?

Havas Story Plantation, interdyscyplinarna jednostka w Havas Media Group, zbadała preferencje Polaków dotyczące korzystania z treści w mediach, wykorzystując pierwsze w Polsce jednoźródłowe badanie konsumenckie Havas Soil. Badanie Havas Soil powstało z potrzeby pozyskania danych ilościowych i jakościowych dotyczących korzystania z treści, które pozwoliłyby na dedykowaną segmentację odbiorców kampanii storytellingowych. Badanie odpowiada na pytania jakie preferencje [...]

Czytaj więcej

Arena Media w specjalnej akcji dla Fundacji DMKS

Havas Media Group, Fundacja DKMS, sklep Many Mornings oraz blogerki Siostry ADiHD przygotowali specjalną kampanię promującą znalezienie dawcy, czyli genetycznego bliźniaka osób cierpiących na białaczkę. W ramach akcji, powstała specjalna, limitowana linia skarpet, które w przewrotny sposób zwracają uwagę na nowotwory krwi. Misją Fundacji DKMS jest znalezienie Dawcy, czyli osoby o identycznej zgodności tkankowej, dla podopiecznych [...]

Czytaj więcej

Havas Media z kampanią nowej KIA Picanto

  Trwa kampania promująca nowy model KIA Picanto, samochodu który miał premierę podczas marcowego salonu samochodowego w Genewie. Media do kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media. Działania w mediach pod hasłem „Nowa Kia Picanto. Ruszaj po więcej” mają na celu promocję nowego modelu z portfolio samochodów KIA. Kia Picanto trzeciej generacji wyróżnia się na tle [...]

Czytaj więcej

Ruszyła kampania skierowanej do biznesu oferty SUV-ów Kia

Rozpoczęła się kampania promująca dwa modele SUV marki KIA – Sportage i Sorento. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media. Marka KIA wystartowała z kampanią reklamową dwóch modeli SUV-ów: KIA Sportage i KIA Sorento. Obecnie są one dostępne z dedykowanym pakietem wyposażenia dodatkowego Business Line oraz na atrakcyjnych warunkach leasingu. Za zaplanowanie i zakup [...]

Czytaj więcej