Innowacja wymaga bycia na krawędzi – podsumowanie Havas Media Group Conference

Wczoraj odbyła się 11. edycja Havas Media Group Conference pod hasłem: Are you ready to change? Przedstawiciele świata marketingu, technologii oraz kultury rozmawiali o budowaniu wartościowej komunikacji w dobie globalnej transformacji digitalowej. Havas Media Group Conference to organizowane od 11 lat cykliczne wydarzenie, łączące specjalistów od komunikacji, marketerów, przedstawicieli świata biznesu, przełomowych technologii oraz kultury. Wczorajsza [...]

Czytaj więcej

Greg James Globalnym Dyrektorem ds. Strategii w Havas Media Group

Greg James, były CSO North America został awansowany na stanowisko Global Chief Strategy Officer w Havas Media Group. Znany w branży ze swoich wybitnych wyników w zdobywaniu nowego biznesu w Stanach Zjednoczonych i zarządzania wielokrotnie nagradzanymi, globalnymi kampaniami dla LVMH, Vodafone, Nintendo, Coca-Cola i Unilever. Greg James dołączył do grupy po przejęciu Cake przez Havas w [...]

Czytaj więcej

Are you ready to change? – 11. konferencja Havas Media Group

Już 23 maja w warszawskiej Hali Gwardii odbędzie się 11. edycja Havas Media Group Conference. W tym roku wydarzenie odbywa się pod hasłem Are you ready to change?, a zaproszeni goście będą rozmawiać o zmianie w komunikacji związanej z globalną transformacją digitalową.   Zbliża się 11. edycja konferencji Havas Media Group, która w tym roku będzie skupiać [...]

Czytaj więcej

Awanse w Havas Media Group

Z początkiem maja w Havas Media Group nastąpiły trzy zmiany na kluczowych stanowiskach. Aleksandra Bujnowska objęła stanowisko Chief Digital Officer, Alicja Cybulska Intelligence Director, a Anna Kuropatwa Strategy and Insights Director. Havas Media Group w ramach wewnętrznych zmian strukturalnych, zgodnych z biznesową strategią agencji mediowej, utworzyło trzy nowe, kluczowe stanowiska. Aleksandra Bujnowska, związana z Havas Media [...]

Czytaj więcej

Rodolphe Rodrigues dołącza do Havas Media Group jako Global Head of Data

Havas Media Group ogłosiło, że Rodolphe Rodrigues, były Global Media Director w AXA, współzałożyciel Weboramy i doktor fizyki molekularnej, objął nowo utworzone stanowisko Global Head of Data w Havas Media Group. Rodolphe poprowadzi wszystkie nowe projekty związane z danymi, obejmie nadzór nad inwestycjami i zespołami specjalistów w zakresie analizy, zarządzania danymi oraz tworzenia nowych modeli biznesowych. [...]

Czytaj więcej

Hyundai promuje konkurs dla kibiców Mundialu

Hyundai – Oficjalny Partner Mistrzostw Świata FIFA™ 2018 rozpoczął promocję Wielkiego Konkursu Kibiców Piłkarskich. Kampania wystartowała 16 kwietnia, a za zakup mediów oraz kreację odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.Rozpoczął się międzynarodowy konkurs piłkarski marki Hyundai oraz Muzeum Piłki Nożnej FIFA promujący różnorodne sposoby kibicowania na świecie. Jego ambasadorami są legendy światowego futbolu: Thierry Henry, [...]

Czytaj więcej

Havas Media Group powołuje DBI

Havas Media Group powołało nową jednostkę analityczną DBI (Data Business Intelligence) wyspecjalizowaną w diagnozie potrzeb klientów w zakresie danych, wykorzystując do tego autorskie narzędzie modelowania stopnia dojrzałości organizacji w agregacji i przetwarzaniu danych – „Data Mature Profile”. DBI to zespół doświadczonych diagnostów zajmujących się danymi, którzy doradzają klientowi w zrozumieniu pełnej wartości potencjału digitalowego ich firmy. [...]

Czytaj więcej

Nowa kampania Dobenox Forte – Stop żylakom i zakrzepom

Ruszyła kampania reklamowa leku Dobenox Forte z portfolio Hasco-Lek.  Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada dom mediowy Havas Media. Skierowana do kobiet kampania uświadamia, że problemy żylne nóg nasilają się z wiekiem i mogą prowadzić do zakrzepów. Dobenox Fotre to silny lek w podwójnej dawce*, który nie tylko leczy nasilające się z upływem lat obrzęki i [...]

Czytaj więcej

Concept Box – pierwsze badanie treści i motywów internetowych

Havas Story Plantation, wyspecjalizowana w komunikacji kontentowej jednostka Havas Media Group, przeprowadziła pierwsze w Polsce badanie potencjału treści i motywów internetowych – Concept Box. Jego wyniki, a wraz z nimi duża ilość insightów i gotowych inspiracji dla działań marketingowych, pokazują, m.in. że treści związane z potrzebą bycia blisko natury czy dbania o jakość powietrza mają [...]

Czytaj więcej

Ulgix Wzdęcia z nową ambasadorką marki

Wzdęcia to krępująca przypadłość, z którą boryka się wiele osób. Wie o tym także Agnieszka Pilaszewska, która została ambasadorką marki Ulgix Wzdęcia. Popularną aktorkę można zobaczyć w spocie reklamowym od 1 kwietnia. Agnieszka Pilaszewska znana jest widzom głównie jako Alina z Miodowych lat czy Jadwiga z serialu Barwy Szczęścia. Ostatnio serca widzów podbiła rolą Premier Beaty [...]

Czytaj więcej