Warning: session_start() [function.session-start]: The session id is too long or contains illegal characters, valid characters are a-z, A-Z, 0-9 and '-,' in /home/havasmg/www/havasmedia/wp-content/plugins/custom-contact-forms/classes/class-ccf-form-handler.php on line 587
Prasa - Havas Media

Prasa

Vogue przywitał się z czytelnikami gorącą czekoladą w całej Polsce

Na polskim rynku zadebiutował magazyn Vogue Polska. Z tej okazji wczoraj na ulicach największych miast w Polsce można było spotkać mobilne kawiarenki Vogue Cafe, które częstowały przechodniów gorącą czekoladą i promowały magazyn. Wczoraj w 15 lokalizacjach w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Gdańsku, Sopocie, Katowicach i Łodzi na ulicach przechodnie mieli okazję spotkać mobilną kawiarenkę Vogue. Każdy [...]

Czytaj więcej

Hyundai rozpoczyna kampanię promującą model Kona

Z początkiem lutego startuje nowa kampania Hyundai promująca model Kona. Zaplanowane działania obejmują media digitalowe oraz radio i telewizję. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media. Marka Hyundai rozpoczyna promocję modelu SUV – Kona. Zaplanowane działania reklamowe będą realizowane w telewizji (1.02-22.03), radiu (3.03-10.03) oraz w mediach online (1.02-31.03). W kampanii duży nacisk będzie [...]

Czytaj więcej

Arena Media dla F-Trust

Arena Media (Havas Media Group) zwyciężyła w przetargu na obsługę mediową spółki F-Trust S.A. Dom mediowy jest odpowiedzialny całościowo za planowanie i zakup mediów. F-Trust S.A. jest jednym z największych niezależnych dystrybutorów produktów inwestycyjnych, który oferuje ponad 1000 funduszy inwestycyjnych. Dzięki F-Trust S.A. klienci mogą nabywać fundusze za pośrednictwem autorskiej Platformy Funduszy, a także podczas spotkań [...]

Czytaj więcej

Havas Media trzeci rok z rzędu dla Zdrovit

Dom mediowy Havas Media (Havas Media Group) zwyciężył trzeci rok z rzędu w przetargu na obsługę mediową kilkunastu marek z portfolio firmy Natur Produkt Zdrovit. Havas Media od 2016 roku zajmuje się obsługą mediową marek z portfolio Zdrovit, m.in.: Skrzypovity, Lacalutu Active, Molekinu D3 i wielu innych. W wyniku wygranego przetargu, również w 2018 roku dom [...]

Czytaj więcej

Havas Xmas po raz trzeci!

  Havas Media Group trzeci rok z rzędu pomaga najbardziej potrzebującym dzięki aplikacji Havas Xmas.  W tym roku środki zebrane w charytatywnej akcji zostaną przekazane, podobnie jak w zeszłym roku, aż trzem organizacjom – Fundacji Chcę Żyć, Fundacji Hospicjum Onkologiczne św. Krzysztofa oraz Hospicjum „Światło”. Havas Xmas to cykliczny projekt Havas Media Group, którego celem jest świąteczna [...]

Czytaj więcej

Grupa Havas inwestuje w Octoly

Octoly, największa platforma komercyjna zrzeszająca influencerów modowych, lifestylowych i beauty, została dofinansowana kwotą 10 mln dolarów i uruchomiła serwis OctoPrime.co. Pozwoli on 10 000 influencerek na sprzedaż recenzowanych produktów w osobistym sklepie online. Havas Group, Otium Venture, Twins Partners we współpracy z unijnym programem dla MŚP dedykowanym instrumentom konkurencyjności ogłosili, że zainwestowali łącznie 10 milionów dolarów [...]

Czytaj więcej

Credit Agricole reklamuje konto dla obywateli Ukrainy

Bank Credit Agricole wystartował z nową kampanią kont dla obcokrajowców – promocja kierowana jest przede wszystkim do obywateli Ukrainy i dotyczy konta osobistego za 0 zł. Media wykorzystywane w kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Arena Media, będący częścią Havas Media Group. Rozpoczęła się kampania banku Credit Agricole promująca konta dla obywateli Ukrainy za 0 złotych. [...]

Czytaj więcej

Wystartowała kampania VOD marki Sanytol

W tym tygodniu wystartowała kampania VOD promująca markę środków czystości – Sanytol. Media w kampanii, która po raz pierwszy jest prowadzona również na platformach VOD, zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media. Rozpoczęła się jesienna kampania promująca markę Sanytol, która na polskim rynku oferuje serię produktów dezynfekujących przeznaczonych do użycia w domu. Marka Sanytol to gama [...]

Czytaj więcej

Hyundai wystartował z kampanią nowego modelu Kona

Rozpoczęła się kampania promująca nowy model typu SUV marki Hyundai – KONA. Launch modelu wspiera kampania promująca w kinie oraz mediach online. Za planowanie oraz zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media. W połowie listopada wystartowała kampania marki Hyundai, która ma na celu reklamę nowego modelu KONA  reprezentującego segment B-SUV. W ramach promocji zaplanowane są [...]

Czytaj więcej

Sponsoring sportu wart ponad 800 mln zł

Według szacunków zawartych w raporcie „Rynek sponsoringu sportowego 2017”, wydatki przedsiębiorstw w 2016 roku związane z zakupem praw sponsoringowych wyraźnie przekroczyły pułap 800 mln zł. Partnerem raportu jest Havas Sports & Entertainment (Havas Media Group). Według szacunkowych danych, w 2016 roku rynek sponsoringu sportowego w Polsce osiągnął wartość 832 400 000 złotych. Prognozy zakładają, że jego [...]

Czytaj więcej