Prasa

Bot pomoże wybrać kredyt w Credit Agricole

Credit Agricole uruchomił dla swoich klientów specjalnego chatbota, który pomoże w zbieraniu wniosków kredytowych na platformie Facebook Messenger. Za realizację projektu odpowiadają 18 Havas Warsaw, wyspecjalizowana w innowacyjnej komunikacji marketingowej jednostka Havas Media Group oraz startup Wandlee. Boty coraz śmielej wkraczają w naszą rzeczywistość, a wraz z nowym narzędziem stworzonym dla Credit Agricole będą pomagać również [...]

Czytaj więcej

Czy na pewno wiesz do kogo mówisz?

Havas Story Plantation, interdyscyplinarna jednostka w Havas Media Group, zbadała preferencje Polaków dotyczące korzystania z treści w mediach, wykorzystując pierwsze w Polsce jednoźródłowe badanie konsumenckie Havas Soil. Badanie Havas Soil powstało z potrzeby pozyskania danych ilościowych i jakościowych dotyczących korzystania z treści, które pozwoliłyby na dedykowaną segmentację odbiorców kampanii storytellingowych. Badanie odpowiada na pytania jakie preferencje [...]

Czytaj więcej

Arena Media w specjalnej akcji dla Fundacji DMKS

Havas Media Group, Fundacja DKMS, sklep Many Mornings oraz blogerki Siostry ADiHD przygotowali specjalną kampanię promującą znalezienie dawcy, czyli genetycznego bliźniaka osób cierpiących na białaczkę. W ramach akcji, powstała specjalna, limitowana linia skarpet, które w przewrotny sposób zwracają uwagę na nowotwory krwi. Misją Fundacji DKMS jest znalezienie Dawcy, czyli osoby o identycznej zgodności tkankowej, dla podopiecznych [...]

Czytaj więcej

Havas Media z kampanią nowej KIA Picanto

  Trwa kampania promująca nowy model KIA Picanto, samochodu który miał premierę podczas marcowego salonu samochodowego w Genewie. Media do kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media. Działania w mediach pod hasłem „Nowa Kia Picanto. Ruszaj po więcej” mają na celu promocję nowego modelu z portfolio samochodów KIA. Kia Picanto trzeciej generacji wyróżnia się na tle [...]

Czytaj więcej

Ruszyła kampania skierowanej do biznesu oferty SUV-ów Kia

Rozpoczęła się kampania promująca dwa modele SUV marki KIA – Sportage i Sorento. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media. Marka KIA wystartowała z kampanią reklamową dwóch modeli SUV-ów: KIA Sportage i KIA Sorento. Obecnie są one dostępne z dedykowanym pakietem wyposażenia dodatkowego Business Line oraz na atrakcyjnych warunkach leasingu. Za zaplanowanie i zakup [...]

Czytaj więcej

Havas Media Group powołuje Havas Story Plantation

  W Havas Media Group powstała nowa, interdyscyplinarna jednostka Havas Story Plantation, która  zajmuje się planowaniem strategii treści (kontent) w oparciu o własne badania. Zespół Havas Story Plantation współpracuje ze specjalistami z Havas Warsaw i Havas PR, którzy zajmują się tworzeniem treści (kontent). Metodologia Havas Story Plantation bazuje na danych z unikatowego, jednoźródłowego badania Havas Soil [...]

Czytaj więcej

LuxHub prezentuje wyniki badania Obraz Zamożnego Konsumenta w Polsce

LuxHub, dedykowana komunikacji marek luksusowych struktura w Havas Media Group, przeprowadził unikalne badanie jakościowe dotyczące polskich affluentów. Wyniki badania zostały dziś przedstawione podczas konferencji Polish Luxury Market Summit 2017. Celem badania Obraz Zamożnego Konsumenta w Polsce jest poznanie i zrozumienie polskiego „affluenta” z perspektywy prowadzenia skierowanej do niego komunikacji marketingowej. Badanie obejmuje takie zagadnienia jak sposób [...]

Czytaj więcej

Havas Media Group dostarcza pierwsze w pełni transparentne rozwiązanie zakupu programatycznego dla klientów

Havas Media Group ogłasza wprowadzenie na rynek rewolucyjnego rozwiązania zakupu programatycznego, które zapewnia klientom pełną widoczność ich kampanii i kontrolę nad nimi: Client Trading Solution (CTS). CTS to w pełni transparentny kliencki panel kontrolny, wyświetlający wszystkie transakcje, co pozwala klientom śledzić i monitorować zakup programatyczny wszystkich kampanii w jednym miejscu. Dominique Delport, globalny dyrektor generalny w [...]

Czytaj więcej

Mobext i Socialyse promują innowacyjną aplikację mobilną Tankuj24

  Na rynku pojawiła się nowa aplikacja Unimot S.A. – Tankuj24. Stworzona przez Polaków platforma pozwala na zakup paliwa taniej niż w tradycyjnej sprzedaży. Promocję aplikacji wspierają Mobext i Socialyse, należące do Havas Media Group. Aplikacja Tankuj24, którą można darmowo pobrać na smartfony lub tablety ze sklepów App Store i Google Play, to szereg korzyści dla użytkowników [...]

Czytaj więcej

Wystartowała kampania PKO Banku Polskiego Mój bank działa na Moje konto

Wczoraj rozpoczęła się kampania promująca pożyczki dla przedsiębiorstw PKO Banku Polskiego pod hasłem „MÓJ BANK DZIAŁA NA MOJE KONTO”. Media do kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media. PKO Bank Polski rozpoczął działania promujące pożyczkę na rozwój firmy pod hasłem „MÓJ BANK DZIAŁA NA MOJE KONTO” z przekazem „POŻYCZKA NA ROZWÓJ FIRMY NAWET W [...]

Czytaj więcej