Prasa

Havas Sports & Entertainment i Saatchi & Saatchi IS niestandardowo dla marki Jacobs w programie „Idol”

Po 12 latach przerwy program „Idol” wraca do ramówki Telewizji Polsat. Sponsorem produkcji została marka Jacobs. Współpraca producenta kawy wpisuje się w nową strategię komunikacji marki opartej na pobudzaniu do realizacji marzeń. Mowa o kampanii „Kawa za marzenie”. Agencja Havas Sports & Entertainment wspiera markę w działaniach związanych z lokowaniem produktu, a także ogółem działań sponsoringowych przy [...]

Czytaj więcej

Red Bull z kolejną odsłoną komunikacji

Wystartowała kolejna odsłona kampanii komunikacyjnej Red Bulla, promująca napój, poprzez wskazanie okazji do jego konsumpcji. Kampania, do której media zakupiła agencja Havas Media, jest skierowana do kierowców, którzy stanowią grupę szczególnie potrzebującą energii i podniesienia czujności w dłuższej trasie. Komunikacja zaplanowana jest na cały okres ferii, kiedy ruch samochodowy jest wzmożony. Ze względu na grupę [...]

Czytaj więcej

Havas Media Group stawia na dane i 100% Programmatic

Sieć Havas Media stawia obecnie na dwa filary przyszłości branży komunikacyjnej, czyli programmatic i dane. Globalnie, Grupa rozpoczyna nowy rok z ponad 5000 talentów (spośród 20 000 pracowników) przeszkolonych w ramach autorskiego programu 100% Programmatic. 100% Programmatic to wewnętrzny program certyfikacji, który umożliwia wszystkim pracownikom wzmocnienie kompetencji w zakresie reklamy programatycznej. Uczestnictwo w programie – dzięki autorskiej platformie [...]

Czytaj więcej

Arena Media zwycięża w przetargu Tikkurila

Dom mediowy Arena Media, będący częścią Havas Media Group, zwyciężył w przetargu na obsługę mediową marek Tikkurila Polska SA. Współpraca rozpocznie się od 1 stycznia 2017 r. i obejmie kompleksowe planowanie i zakup mediów. W wyniku wygranego przetargu wraz z początkiem roku dom mediowy Arena Media (Havas Media Group) będzie obsługiwać w zakresie zakupu mediów trzy [...]

Czytaj więcej

10. edycja Havas Media Group Conference – Organic Marketing

W jaki sposób komunikować się z konsumentem XXI wieku? Jak autentycznie angażować odbiorcę w świecie, w którym wszyscy jesteśmy połączeni? Czy sztuczna inteligencja odbierze nam pracę? Między innymi na takie pytania odpowiadali eksperci podczas jubileuszowej, 10. edycji konferencji Organic Marketing, zorganizowanej wczoraj w Warszawie przez agencję mediową Havas Media Group. Industrialne wnętrze Hali Wysokich Napięć Instytutu [...]

Czytaj więcej

10. konferencja Havas Media Group już 30 listopada

Wielkimi krokami zbliża się jubileuszowa, 10. edycja konferencji Organic Marketing sygnowana marką Havas Media Group. O marketingu organicznym, czyli wieloaspektowym podejściu do angażującej komunikacji mediowej, będą opowiadać m.in. specjaliści od języka, strategii, programmatic buyingu czy dialogu w kanałach mobile. Konferencja odbędzie się 30 listopada w Zakładzie Wysokich Napięć Instytutu Energetyki w Warszawie. Tegoroczna edycja konferencji Havas [...]

Czytaj więcej

Hyundai Sellout 2016

Z początkiem listopada Hyundai Motor Poland rozpoczyna internetową kampanię promującą wyprzedaż modeli z rocznika 2016, która trwać będzie do końca roku. Za przygotowanie kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media. Wyprzedaż obejmować będzie większość modeli producenta, w tym Tucson, Santa Fe, i30 oraz i20. W zależności od modelu i jego wersji wyposażeniowej, ta niezwykle interesująca oferta [...]

Czytaj więcej

Havas Media Group otwiera cztery nowe biura w Europie i kupuje Target MCG w UK

Havas Media Group otwiera cztery nowe biura, wzmacniając tym samym ofertę na europejskich rynkach wschodzących. Do sieci dołącza również wiodąca grupa mediowa z Wielkiej Brytanii – Target MCG. Havas Media Group, najszybciej rozwijająca się sieć mediowa na świecie, poszerza swój zasięg otwierając cztery nowe biura na rynkach wschodzących – Havas Media Adriatic, Havas Bułgaria, Havas Media [...]

Czytaj więcej

Red Bull z kolejną odsłoną komunikacji

Red Bull ruszył z kolejną odsłoną kampanii promującej produkt, poprzez wskazanie okazji do konsumpcji napoju. Kampania, do której media zakupiła agencja Havas Media, jest skierowana do pracowników, którzy potrzebują energii i koncentracji w trakcie wykonywanych obowiązków zawodowych. Kampania realizowana jest w internecie oraz OOH. W kampanii digitalowej nacisk położony jest na precyzyjne dotarcie do pracowników z [...]

Czytaj więcej

Wystartowała kampania kredytu gotówkowego Credit Agricole

Na początku października 2016 r. wystartowała nowa kampania banku Credit Agricole promująca kredyt gotówkowy. Za zaplanowanie i zakup mediów w kampanii odpowiada dom mediowy Arena Media, będący częścią Havas Media Group. Kampania outdoorowa oraz radiowa wystartowały 3 października i potrwają do 31 października (outdoor) oraz do 13 listopada (radio). Działania promocyjne w prasie oraz internecie rozpoczną [...]

Czytaj więcej