Havas Soil

bench-people-smartphone-sun[1]

Czy wiesz co angażuje Twoich klientów?

Odpowiedź na to pytanie uzyskasz dzięki badaniu Havas Soil. Na czym właściwie ono polega?

To jednoźródłowe badanie konsumenckie, dotyczące nawyków korzystania z szeroko pojętych treści we wszystkich mediach. Havas Soil pomoże Ci działać w zupełnie inny sposób – w oparciu o nawyki i preferencje dotyczące contentu użytkowników poszczególnych kategorii produktowych.

Badanie Havas Soil w liczbach

  •  Ponad 2000 przebadanych internautów
  • 9 kategorii (m.in. motoryzacja, żywność, odzież, podróże, elektronika użytkowa)
  • 6 rodzajów treści: Inspiracja, Informacja, Nauka, Rozrywka, Pomoc i Emocje
  • 18 obszarów życia (m.in. zdrowie, wygląd, finanse, wybory konsumenckie)

Napisz do nas: maciej.dabrowski@havasmg.com  i nie daj się zaskoczyć!