Badania&Raporty

meaningful-brands

Świat się zmienia coraz szybciej, zmiana nie tylko jest stała, ale zachodzi w czasie rzeczywistym. Tworzenie efektywnych strategii komunikacyjnych wymaga ciągłego mierzenia tej zmiany na wszystkich punktach styku z konsumentem. Rozumienie zjawisk zachodzących w kulturze, narzędzi rewolucji technologicznej czy trendów dotyczących nawyków konsumpcyjnych odbiorców sprawia, że możemy zaoferować naszym klientom unikalne rozwiązania. Rozwiązania budujące meaningful connections między markami a ich konsumentami.

People don’t read ads. They read what interests them, and sometimes that’s an ad – te słowa słynnego innowatora na rynku reklamowym Howard’a Gossage są wciąż bardzo aktualne. W Havas Media Group budujemy wizerunek marek w oparciu o badanie i filozofię Menanigful Brands, czyli tworzymy przekaz, który zaangażuje emocjonalnie odbiorcę. Bo tylko wtedy komunikat ma szansę trafić do jego serca, a jak wynika z badania Meaningful Brands, okazuje się to coraz bardziej istotne dla osiągnięcia pożądanych wyników biznesowych.

W Havas Media Group korzystamy z kompetencji naszych wyspecjalizowanych jednostek badawczych – 3i oraz Havas Story Plantation. Oddajemy Państwu badania i raporty, które pomogą jeszcze lepiej poznać konsumenta i dobrać optymalne kanały dotarcia do niego.