Zintegrowana oferta

Mix marketingowy

Kampanie naszych klientów realizowane są przez doświadczony zespół stosujący zintegrowane i strategiczne podejście do każdego projektu, dzięki czemu jesteśmy w stanie zapewnić perfekcyjną realizację planu w każdym kanale – zarówno tradycyjnym, jak i wschodzącym. Struktura Havas Media jest stworzona w taki sposób, aby doskonale współgrała ze zmieniającymi się potrzebami naszych klientów i obejmuje nie tylko kanały płatne (paid), ale również własne (owned) i tworzone przez internautów (earned), a także działania twórcze oraz doświadczenie witryny (site experience).

 

Media Planning

PLANOWANIE I ZAKUP MEDIÓW CYFROWYCH

Usługi oferowane naszym klientom są dostosowane do ich indywidualnych potrzeb. Jednak zarówno w przypadku działań sprzedażowych, jak i wizerunkowych, nasz proces strategiczny opieramy na sprawdzonych rozwiązaniach popartych badaniami zachowań konsumenta. Nasze strategie uwzględniają szeroki wachlarz kanałów interaktywnych – poczynając od działań display, poprzez video, mobile a kończąc na social media.

Naszym klientom zapewniamy profesjonalną, partnerską obsługę popartą analizami konsumenta, rynku i konkurencji, jak również oferujemy wykorzystanie Artemisa®, autorskiego narzędzia Havas Media pozwalającego mierzyć konwergencję mediów wykorzystanych w kampanii. Spersonalizowane  podejście w połączeniu z dostępnymi narzędziami pozwala naszym klientom efektywnie docierać do potencjalnych klientów, maksymalizować zwrot z poniesionych inwestycji, a także zgłębiać wiedzę o zachowaniach klientów.

 

Brand Media

BRANDED MEDIA

W trosce o spójność przekazu reklamowego  z wybranymi kanałami komunikacji, Klientom Havas Media oferujemy również produkcję kreacji reklamowych. Wszystko po to, aby komunikować się do konsumenta w zrozumiały dla niego sposób.

 

Tworzenie treści

TWORZENIE TREŚCI

Klientom oferujemy nasze doświadczenie zdobyte przy produkcji programów telewizyjnych, spotów reklamowych czy treści wirusowych do internetu. Produkujemy wysokiej jakości treści połączone z product placement’em dostosowane do indywidualnych celów klienta, jego strategii oraz dostosowujemy je do wykorzystywanych kanałów mediowych.

 

Digital Display

REKLAMA INTERNETOWA TYPU DISPLAY

Jesteśmy przekonani, że za pomocą dobrze zaplanowanej kampanii display’owej możemy szybko i efektywnie osiągnąć odpowiedni zasięg i częstotliwość kontaktu z reklamą. Nasze wielokrotnie nagradzane kampanie tworzymy, aby budować świadomość marek naszych klientów, wzmacniać marketing relacji (relationship marketing), zwiększyć sprzedaż produktów czy usług.

Dzięki zauważalnej w ostatnich latach poprawie szerokopasmowych szybkości, technologii i innowacjom, reklama internetowa umożliwia zarówno szerokie dotarcie, jak i niespotykaną w innych mediach możliwość targetowania.

 

Direct Response

DIGITAL DIRECT RESPONSE

Nasz zespół ma wieloletnie doświadczenie w planowaniu i zarządzaniu kampaniami w obszarze Direct Response. Tworzymy zintegrowane rozwiązania, które optymalizują wyniki we wszystkich punktach styku z klientem. Nasz wachlarz działań w obrębie Direct Response obejmuje przygotowanie odpowiedniej kreacji o charakterze sprzedażowym, wyjątkowo zaawansowane metody planowania i zakupu, optymalizację i raportowanie wszelkich działań w nowych mediach, telemarketing oraz gromadzenie i zarządzanie bazami danych. Nasza własna platforma technologiczna, poprzez zaawansowane metody fuzji danych mediowych oraz danych marketingowych klienta (dane rynkowe, dane sprzedażowe), pozwala analizować i optymalizować jakość pozyskiwanych efektów sprzedażowych.

 

Search Marketing

MARKETING W WYSZUKIWARKACH INTERNETOWYCH (SEM)

Nasze działania SEM wykorzystują zaawansowaną technologię wspomagającą codzienną optymalizację oraz są skupione na maksymalizacji efektów.

 

 

SEO

POZYCJONOWANIE STRON (SEO)

Obecnie pozycjonowanie naturalnych wyników wyszukiwania (SEO) obejmuje nie tylko optymalizację strony. Skuteczne działania SEO muszą uwzględniać media społecznościowe, online PR, pozycjonowanie wideo, obrazów, produktów, wyszukania lokalne oraz zarządzanie treścią w oparciu o urządzenia, jak komputery, smartfony, tablety, netbooki etc.
Naturalne wyniki wyszukiwania są głównym źródłem ruchu i pozyskiwania nowych klientów.

Właściwie prowadzone działania SEO są bardzo efektywne kosztowo i świetnie sprawdzają się w kampaniach sprzedażowych.

Aby osiągnąć najlepsze wyniki w pozycjonowaniu naturalnym, naszym klientom proponujemy indywidualnie dopasowane rozwiązania obejmujące:

  • Audyt strony
  • Pełną obsługę specjalistów
  • Pozyskiwanie linków
  • Zarządzanie i dystrybucję treści
  • Copywriting
  • Produkcję aplikacji
  • Current performance audits
  • Marketing wirusowy

 

PayPerClick

PAY-PER-CLICK

Reklama w modelu efektywnościowym PPC, czyli modelu opłaty za wygenerowane kliknięcia jest nieodzowną częścią marketingu interaktywnego i większości mediaplanów.

Emisje PPC są częścią zintegrowanej strategii mediowej online.

Nasi specjaliści skutecznie zarządzają emisjami PPC poprzez optymalizację na poziomie zmiennych z całej kampanii, jak również danych analitycznych dotyczących poszczególnych kanałów czy stron lądowania.

Na poziomie kampanii analizujemy dane, które pokazują wpływ na skalę zapytań w wyszukiwarce oraz konwersje, także w jaki sposób inne kanały wpływają na emisje PPC. Dzięki optymalnej dla każdego klienta strukturze konta Adwords jesteśmy w stanie skutecznie spełniać cele kampanii, jaki i cele biznesowe. W kampaniach efektywnościowych stosujemy optymalizację ciągłą, która prowadzi do ulepszania jakości wyniku. Stosujemy również innowacyjne modele atrybucji dzięki autorskiej platformie Artemis®. Wykorzystujemy technologie do automatyzacji zakupu w modelu aukcyjnym oraz doradzamy klientom, które z nich najlepiej odpowiadają ich potrzebom.

Na poziomie kanału patrzymy na dane analityczne dotyczące jakości ruchu oraz zachowania użytkowników na stronach lądowania. Zwracamy szczególną uwagę na użyteczność stron kampanii, które badamy wykorzystując testy wielowymiarowe oraz testy A/B, tak aby zarówno wynik jakości, jak i współczynnik konwersji były najwyższe.

Havas Media ma na swoim koncie udokumentowane osiągnięcia w obszarze PPC. Realizujemy ambitne cele, skutecznie odpowiadając na potrzeby naszych klientów.

 

Social Media

SOCIAL MEDIA

Media społecznościowe zmieniły zasady interakcji marek z konsumentami. Konsumenci szukają wartościowych relacji, które wykraczają poza jednostronny przekaz jaki dominował w przeszłości. Marki, które są w stanie nawiązać i podtrzymać cyfrowy dialog, budują społeczności generujące konsumentów i ambasadorów marki.

Szeroka gama doświadczeń w mediach społecznościowych pozwoliła nam dogłębnie zrozumieć, co decyduje o sukcesie kampanii w tych kanałach.

Przede wszystkim, aby kampania w mediach społecznościowych była udana, musi być oparta na wnikliwie przemyślanej strategii. Dlatego zawsze najpierw badamy, czego dokładnie konsument wymaga od danej marki, a dopiero następnie tworzymy indywidualnie dopasowaną strategię. Wykorzystujemy ją do budowy wizerunku marki i obecności w mediach społecznościowych, która inicjuje konwersacje, zachęca do dzielenia się treściami i aktywuje społeczność.

Ponieważ działania w mediach społecznościowych nie mogą być planowane w odosobnieniu od innych kanałów, tworzymy strategie, które łączą różne kanały i platformy. Współpracujemy z ekspertami ds. SEO, telefonii komórkowej i kontentu, tworząc kompleksowe i ukierunkowane na konsumenta rozwiązania, które bazują na dogłębnej i ugruntowanej wiedzy naszego zespołu ds. strategii i insight’ów.

Nasze strategie działań w mediach społecznościowych są regularnie udoskonalane na podstawie bieżących analiz i zawierają:

  • społecznościowy PR
  • zarządzanie relacjami z klientem (CRM)
  • zarządzanie reputacją
  • tworzenie kontentu
  • community management
  • Media
  • SEO społecznościowe
  • rozwiązanie mobilne w mediach społecznościowych

 

Mobile

MOBILE

Mobile to medium towarzyszące użytkownikowi na każdym kroku. Telefon komórkowy mamy praktycznie zawsze włączony, zawsze w zasięgu i pozwala w łatwy sposób skupić uwagę odbiorców. Dzięki telefonom komórkowym możemy precyzyjnie dotrzeć praktycznie do całej populacji.

Partnerstwo z nagradzanym Mobext

Aby realizować kampanie, które budują rzesze odbiorców, współpracujemy z Mobext – agencją mobilną Havas Media Group z biurami w USA, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Francji, Portugalii, Brazylii, Argentynie, Chile, Polsce, Indiach i Meksyku.

Mobext jest branżowym pionierem, który nawiązał silne i długotrwałe stosunki ze wszystkimi głównymi producentami i dostawcami telefonów komórkowych. Mobext ma na swoim koncie sukcesy w takich obszarach, jak:

  • Internet mobilny
  • geolokalizacja i proximity marketing
  • gry i grywalizacja
  • wiadomości tekstowe
  • pobieranie treści
  • projektowanie interakcji

Zintegrowane rozwiązania mobilne

Wraz z Mobext dostarczamy rozwiązania obejmujące badania i dogłębną analizę, rozwój strategiczny, tworzenie treści, planowanie i zakup kampanii w mediach, tworzenie aplikacji i gier oraz aktywizacja mobilnych konsumentów.

Telefony komórkowe to tylko jeden z wielu kanałów, dlatego działania mobilne włączamy w szersze kampanie mediów. W Havas Media analizujemy rolę oraz wzajemne oddziaływanie i współzależność użycia przez odbiorców telefonów komórkowych, Internetu, mediów społecznościowych, telewizji, prasy i innych kanałów.

Pracując z Mobext oraz zespołem Artemis i innymi agencjami grupy Havas, Havas Media dostarcza wszechstronne i nagradzane rozwiązania, które budują świadomość marki, lojalność i sprzedaż.

 

Data Analytics

ANALIZA DANYCH

Właściwa strategia mediowa, egzekucja kampanii i optymalizacja kreacji musi być oparta o rzetelną analizę danych.

Media cyfrowe dostarczają ogromną ilość mierzalnych danych, dotyczących zarówno kanałów komunikacji, jak i zachowania użytkowników. Ich właściwe zrozumienie i analiza są niezbędne do udoskonalania kampanii oraz do realizacji celów klientów.

Połączenie zaawansowanej technologii i doświadczonego zespołu pozwala na:

  • Opracowanie właściwej strategii kampanii
  • Optymalizowanie wyników kampanii w oparciu o konwersje i zachowania użytkowników
  • Poszukiwanie i wykorzystanie insight’ów konsumenckich
  • Modelowanie atrybucji
  • Optymalizację kampanii w trakcie jej trwania

Pracując dla klientów różnych branż, nasi specjaliści przygotowują zaawansowane raporty rozwijające biznes klienta.

Wykorzystanie możliwości Artemis®

System zbiera i analizuje dane z kampanii reklamowych, skupiając się na użytkowniku i jego decyzjach.
Dzięki takim informacjom jak kontakt użytkownika z reklamą, działaniami display, video, social media, mobile czy wyszukiwarkami, pozwala skutecznie optymalizować kampanie w różnych kanałach i czasie skupiając się na ich atrybucji.
Dodatkowo Artemis® agreguje statystyki kampanii online z danymi zewnętrznymi m.in. CRM klienta, sprzedażą i danymi prowadzonych kampanii offline

 

Telewizja

TELEWIZJA

Przy planowaniu kampanii telewizyjnych – obok efektywności kosztowej – kładziemy szczególny nacisk na ich jak najlepsze dopasowanie do grup celowych. W tym celu w codziennej pracy wykorzystujemy szerokie spektrum narzędzi analitycznych. Są wśród nich zarówno narzędzia własne, jak i również uznane na rynku specjalistyczne programy do przetwarzania danych telemetrycznych. W Havas Media dbamy o przepływ wiedzy i rozwój kompetencji eksperckich w obrębie całej agencji. Takie podejście pozwala nam dostarczać rozwiązania najlepiej dopasowane do potrzeb konkretnego klienta, specyfiki rynku na którym działa oraz cyklu życia jego produktu.

 

Prasa

PRASA

Przy planowaniu kampanii prasowych bierzemy pod uwagę przede wszystkim cel kampanii i założenia komunikacyjne. Uwzględniamy zarówno aspekty kosztowe, jak i jakościowe. Korzystamy ze wszystkich dostępnych danych (czytelnictwo, nakład, sprzedaż). Wykorzystujemy również naszą wiedzę ekspercką na temat rynku mediów, zmian w nim zachodzących i procesu digitalizacji. Pod uwagę bierzemy „miękkie dane”, takie jak jakość i charakter tytułu, osoby w nim publikujące, możliwości wynegocjowania kontekstów redakcyjnych. Na bieżąco dokształcamy się i szukamy nowych możliwości wykraczających poza standardowe rozwiązania w prasie.
Naszym celem jest to, aby kampanie prasowe przynosiły wymierne efekty zarówno sprzedażowe, jak i wizerunkowe. Do każdego zapytania podchodzimy indywidualnie i z pełnym zaangażowaniem.

 

Radio

RADIO

Planując komunikację w radio opieramy się na długoletnim doświadczeniu naszych plannerów zarówno w zakresie standardowych i nietypowych kampanii radiowych, jak również na wszelkich dostępnych badaniach i optymalizatorach radiowych. W Havas Media możemy pochwalić się tym, że nasz zespół doskonale orientuje się w trendach rynku radiowego. Obserwując jego zmiany i przekształcenia, na bieżąco reagujemy i dostosowujemy strategie radiowe do potrzeb kampanii. Pracujemy wspólnie z klientami i innymi mediami, aby zapewnić spójny przekaz i osiągnąć zamierzony cel, budując i umacniając marki klientów.

 

Strategia

INSIGHT I STRATEGIA

Internet i media tradycyjne są obecnie bardziej ze sobą powiązane niż kiedykolwiek wcześniej. Dlatego tworzymy strategie komunikacji o szerokim spektrum touchpoint’ów oparte na insight’ach konsumenckich. Takie podejście do komunikacji mediowej pozwala powiązać ją z pozamediowymi działaniami marketingowymi i biznesowymi klientów, w celu zwiększenia ich wydajności, ale też możliwości kontroli wyników.
Aby rozumieć specyfikę działalności naszych klientów i budować skuteczne i neutralne, jeśli chodzi o wybór środków przekazu strategie, musimy znać działalność biznesową naszych klientów tak dobrze, jak oni sami. Pomagamy klientom wyznaczać budżety mediowe i cele, analizujemy i wyznaczamy grupy celowe i tworzymy plany komunikacji.
Zintegrowane strategie stworzone wspólnie z naszymi klientami są podstawą dla budowania Meaningful Communication, czyli komunikacji, która buduje autentyczne relacje marki z konsumentami (Meaningful Brands). Mierzenie wyników zastosowanych strategii pozwala nam uwzględniać wnioski w kolejnych działaniach mediowych, a tym samym ciągle pracować nad poprawą skuteczności komunikacji mediowej.
Dzięki zintegrowanym strategiom i insight’om jesteśmy w stanie budować skuteczne kampanie mediowe, które wykorzystują najnowsze trendy konsumenckie, ekspercką wiedzę mediową i pozwalają wykorzystać synergię mediów dla potrzeb naszych klientów.

 

Obsługa klienta

PLANOWANIE MEDIÓW I OBSŁUGA KLIENTA

Havas Media ma wyodrębnione cztery zespoły klienckie, odpowiedzialne za planowanie strategiczne dla klientów firmy. Jako opiekunowie budżetów mediowych klientów zespoły te są w codziennym kontakcie z klientami i są odpowiedzialne za realizację ich potrzeb z perspektywy medialnej i zarządczej.
Zespoły klienckie pełnią również rolę kluczowych łączników pomiędzy zespołami Havas Media Group i partnerującymi agencjami kreatywnymi i biorą pełny udział w tych obszarach rozwoju strategicznego, które są wspólne dla organizacji, w szczególności analiza konsumenta i tworzenie grup celowych.

 

Planowanie strategii

PLANOWANIE STRATEGICZNE

Zespół strategów Havas Media jest siłą napędową autorskich procesów metodologicznych, takich jak Meaningful Communication czy HM Connect. Precyzyjnie odpowiadamy na wyzwania marki i tworzymy dla nich zintegrowane strategie komunikacji. W Havas Media wierzymy, że kreatywne rozwiązania komunikacyjne istotnie zwiększają efektywność komunikacji. Tworząc strategie opieramy się na badaniach konsumenckich, najnowszych trendach i insight’ach. Tworzymy Meaningful Brands przez Meaningful Communication.

 

Research and Insights

BADANIA I MODELOWANIE EKONOMETRYCZNE

Budżet na komunikację mediową to inwestycja w jeden z najważniejszych czynników rozwoju biznesu. W swojej ofercie posiadamy wachlarz badań i narzędzi, które pomagają przy podjęciu decyzji w procesach planowania i zakupu kampanii w mediach w celu zwiększenia ROI.

Nasze autorskie podejście do modelowania ekonometrycznego pomaga nieustannie optymalizować i ulepszać realizację założonych celów komunikacji. Ta zdolność do dokładnego diagnozowania efektów inwestycji w marketing, stanowi kolejny ważny filar unikalnej oferty Havas Media.

W skład zespołu badawczego Havas Media wchodzą analitycy strategiczni z doświadczeniem na polu badań rynkowych, marketingowych i digital. Wykorzystując techniki z zakresu badań nad marką i mediami, badań konsumenckich, prawdopodobieństwa, statystyki i ekonometrii, odkrywają rzeczywiste efekty komunikacji reklamowej naszych klientów.

 

Zakup mediów

ZAKUP MEDIÓW

Zespoły zakupowe są odpowiedzialne za negocjacje i zarządzanie zakupami wszystkich nośników reklamowych. W Havas Media podejście do zakupów jest bardzo praktyczne i bezpośrednie. Ze względu na dynamikę dzisiejszego rynku, nasi pracownicy zostali odpowiednio przeszkoleni, aby móc na co dzień podejmować strategiczne decyzje związane z komunikacją. Dlatego też dokładamy wszelkich starań, aby pracownicy zespołów zakupowych mieli tak dogłębną wiedzę na temat rzeczywistej strategii firm ich klientów, jaką mają zespoły ds. planowania.

 

Planowanie i zakup OOH

PLANOWANIE I ZAKUP OOH

Havas Media zatrudnia ekspertów z branży OOH i Experience Marketing. Nasz zespół wypracowuje innowacyjne i niesztampowe rozwiązania komunikacyjne wykorzystujące wiedzę o stylu życia konsumenta i DNA marki. Wykorzystujemy środki przekazu OOH oraz Experience Marketing, Entertainment, marketing sportowy i marketing w punktach sprzedaży. Zdając sobie sprawę ze znacznego wzrostu liczby środków przekazu, Havas Media skupia się również na angażowaniu konsumenta poprzez Event Marketing, patronaty oraz zarządzanie projektami i tworzenie nowych touchpoint’ów. Nasi klienci pracując z naszym zespołem zakupowym ds. OOH, odnoszą korzyść zarówno z faktu, że uznani liderzy z branży pracują dla nich, jak i z przewagi, którą daje im skuteczny i wydajny zakup skonsolidowany.
Dzięki narzędziu do planowania kampanii outdoor’owych OMI, są one zoptymalizowane i pozwalają na integrację różnych typów nośników w jednej kampanii.

 

International

MIĘDZYNARODOWA KOORDYNACJA

Havas Media International (HMI) specjalizuje się w zarządzaniu komunikacją medialną dla klientów potrzebujących międzynarodowej koordynacji i konsolidacji. HMI zapewnia klientom Havas Media z całego świata usługi ponadregionalnej ekspertyzy mediowej i scentralizowane zarządzanie mediami międzynarodowymi z czterech głównych specjalistycznych centrów zlokalizowanych w Paryżu, Londynie, Miami i Madrycie. Każdy ośrodek posiada własne zespoły eksperckie do zarządzania klientami. Specjalizują się one w rozwijaniu strategii centralnej poprzez aktywizację lokalną.
HMI zatrudnia ponad 75 ekspertów ds. mediów międzynarodowych z ponad 12 różnych państw i zarządza obecnie komunikacją ponad dziewięćdziesięciu międzynarodowych klientów. HMI jest w trójce najlepszych nabywców mediów ponadregionalnych, a RECMA uznała HMI za najlepszy dział pod względem koordynacji globalnej.