Wyspecjalizowane jednostki

SOCIALYSE

Socialyse wykorzystuje dane do analizy zachowań użytkowników i pomiaru rezultatów.

Media społecznościowe nieodwracalnie zmieniły branżę marketingową, a ich wpływ na działania marek nieustannie rośnie. Działania w sferze mediów społecznościowych są skomplikowane i nie mogą być planowane w próżni. Media społecznościowe są dla marek kolejnym sposobem na dotarcie do konsumentów i ich użycie nigdy nie powinno być planowane, realizowane i mierzone w oderwaniu od innych działań komunikacyjnych. Zespół Socialyse wierzy, że jedynie zintegrowane podejście pozwala na uzyskanie jak największych korzyści z jakichkolwiek działań w mediach społecznościowych.

Specjaliści od marketingu społecznościowego muszą zrozumieć, w jaki sposób media społecznościowe mogą działać na korzyść marek, wykorzystując wszystkie punkty styczności z klientem. Mogą one, w zależności od potrzeb, pomóc markom zacząć od zera lub sprawić, że już istniejąca aktywność społecznościowa przyniesie lepsze efekty. Media społecznościowe dają szerokie możliwości działania w płatnej (paid), tworzonej przez internautów (earned) i własnej (owned) przestrzeni mediowej.

Socialyse oferuje różnorodne kompetencje i zakresy działań, a nasze doświadczenie obejmuje: strategie działań w mediach społecznościowych, community management, monitoring wzmianek, analizy/insighty społeczności, tworzenie kontentu, SEO społecznościowe, marketing mobilny oraz współpracę z blogerami.

Więcej na www.socialyse.com.pl
 

LuxHub

LuxHub Polska to jednostka skupiająca wszystkie kompetencje grupy Havas w obrębie jednej agencji, ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb wymagającego sektora dóbr luksusowych.

W zakres usług LuxHub Polska wchodzą przede wszystkim: efektywne planowanie i jakościowy zakup mediów, wykorzystanie szerokich możliwości digital marketingu; kompleksowa organizacja eventów i akcji specjalnych, sponsoring, marketing natywny, zaplecze produkcyjne, wsparcie PR, dobór i realizacja kontraktów ambasadorskich oraz badania segmentu i konsumentów.

LuxHub Polska to nie tylko narzędzie efektywnej komunikacji marketingowej. To również źródło szeroko pojętej wiedzy nt. segmentu dóbr luksusowych. Dzięki globalnemu zasięgowi i oddziałom zlokalizowanym na kluczowych dla segmentu premium rynkach, LuxHub Polska umożliwia swoim klientom dostęp do najlepszych światowych praktyk.

 

INNOVATION LAB

Innovation Lab to nowa komórka stworzona w strukturach grupy Havas. Powstała jako odpowiedź na zmiany w świecie, w którym internet i technologia stają się niewidzialnymi, naturalnymi towarzyszami naszego życia. Zatarcie pomiędzy tym, co fizyczne i tym, co cyfrowe stwarza nowe warunki również dla komunikacji. Naszym celem jest zgłębiać ten obszar, odkrywać nieznane i oswajać je dla nas i naszych klientów. Tworzymy projekty na styku nowych mediów, technologii i sztuki oraz obudowujemy je contentem i zasięgiem. Przewidujemy trendy i prowadzimy szkolenia.

 

ARTEMIS®

Precyzyjna analiza danych

System zbiera i analizuje dane z kampanii reklamowych, skupiając się na użytkowniku i jego decyzjach.
Dzięki takim informacjom, jak kontakt użytkownika z reklamą, działaniami display, video, social media, mobile czy wyszukiwarkami, pozwala skutecznie optymalizować kampanie w różnych kanałach i czasie skupiając się na ich atrybucji.

Dodatkowo Artemis agreguje statystyki kampanii online z danymi zewnętrznymi m.in. CRM klienta, sprzedażą i danymi prowadzonych kampanii offline.

 

AFFIPERF

Możliwość kupowania powierzchni reklamowej w modelu RTB (Real Time Biding) zrewolucjonizowała proces planowania i realizacji kampanii online. Dzięki coraz bardziej zaawansowanej automatyzacji zakupu za pośrednictwem platform aukcyjnych, koszty zakupu emisji reklam są znacząco obniżane. Dostęp w czasie rzeczywistym i analiza hurtowych ilości danych marketingowych na temat zachowania konsumentów pomaga ograniczyć kontakty, które nie prowadzą do realizacji celów kampanii.

W wyniku zachodzących zmian, planowanie odbiorców wypiera planowanie mediów i pozwala na zwiększenie efektywności planów mediowych we wszystkich kanałach komunikacji, którymi zarządzają domy mediowe (display, telefonia komórkowa, wideo, radio, OOH, etc.).

Affiperf pozwala na optymalizację zakupu i targetowanie odbiorców w czasie rzeczywistym. Jest to globalne narzędzie Havas do zarządzania kampaniami RTB, które dzięki wykorzystaniu najnowocześniejszych technologii do analizy danych, oferuje rozwiązania dopasowane do indywidualnych potrzeb klientów i do specyfiki lokalnych rynków.

Affiperf posiada biura w Paryżu, Nowym Jorku, Londynie, Madrycie, Meksyku i Hong Kongu. Operacje w pozostałych ponad 50 państwach są koordynowane z centralnej siedziby w Paryżu.

 

MOBEXT

Tworzymy rozwiązania, które spełniają swoje funkcje.

Powstaliśmy by tworzyć znaczące, inspirujące i nienachalne powiązania pomiędzy ludźmi a markami. Dzięki sile mobilnej technologii pomagamy użytkownikom podejmować świadome decyzje.

Nie chodzi tu tylko o rozwiązywanie problemów czy tworzenie przełomowych rozwiązań – nasza praca opiera się na zwiększaniu roli mobile w strategii marki. Wyróżniając się w ten sposób, zaczynają one być postrzegane lepiej.

Przygotowujemy strategie obecności na wielu ekranach, projektujemy interakcje i user experience, rozwiązania m-commerce, tworzymy aplikacje natywne dla każdej platformy, planujemy oraz kupujemy media mobilne.

Organizujemy również warsztaty pomysłów i wydarzenia, które integrując różne środowiska takie jak programiści, designerzy oraz osoby biznesowe prowadzą do stworzenia działających prototypów rozwiązań.

Biura Mobext są zlokalizowane w Argentynie, Brazylii, Kanadzie, Chile, Kolumbii, Francji, Niemczech, Indiach, Indonezji, Meksyku, Polsce, Singapurze, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, USA, na Filipinach i we Włoszech.

Więcej na temat Mobext dowiesz się na stronie: www.mobext.pl
 

ECSELIS

Ecselis to specjalistyczna agencja zajmująca się prowadzeniem działań rozliczanych za efekt (performance marketing) oraz analityką mediową, atrybucją i analityką webową.

Zaplecze ekspertów oraz nowoczesne narzędzia pozwalają na oferowanie komplementarnych usług optymalizacji procesów sprzedażowych w Internecie – od komunikacji, poprzez media, stronę internetową na rozwiązaniach technologicznych i oraz zarządzaniu bazą Klientów kończąc.

Agencja specjalizuje się również w tworzeniu dedykowanych rozwiązań wspierających konwersję oraz optymalizujących procesy sprzedażowe.